سید رمضان شجاعی کیاسری

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۰
  • ۰

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

رسانه‎ها در نقد دولت مطالبات مردم را در نظر گیرند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است دولت برخی نقدها را برنتابد ولی وظیفه رسانه حمایت از افکار عمومی است و یکی از کارکردهای مهم آن مطالبه مردمی است.

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس مازندران حضور یافت.

وی درباره فعالیت این خبرگزاری، اظهار کرد: خبرگزاری فارس از اصالت و قدمت بسیار خوبی در کشور برخوردار بوده و اقدامات مناسبی در سطح استان‌ها و نیز خارج از کشور داشته است.

وی با اعلام اینکه خبرهای خبرگزاری فارس از اتقان و استحکام مناسبی برخوردار است، افزود: در رفت و آمدهای خبری، تحلیل‌ها و گزارش‌ها، این رسانه کمتر بازنده بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت خبرگزاری فارس در داخل و خارج از کشور نیز گسترده است و خبری در حوزه کاری این خبرگزاری به زمین نمی‌ماند.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس درباره فعالیت دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس مازندران بعد از درگذشت سرپرست فقید این رسانه «زنده‌یاد جابر معافی» و فشار روحی که به خبرنگاران مازندران وارد آمد، بیان کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام‌شده، فعالیت این دفتر نیز روند رو به رشدی داشت و این موضوع نشان می‌دهد که کادرسازی و نیروسازی در این دفتر به‌خوبی انجام شده است.

شجاعی‌کیاسری در ادامه به گسترش فضای مجازی در کشور و جهان اشاره کرد و ادامه داد: اقبال مردم به رسانه‌های مجازی بیشتر شده و نیاز است رسانه‌هایی که فعالیت اثرگذار دارند، حمایت شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌های مجازی شناسنامه‎دار، نماینده افکار عمومی هستند، تصریح کرد: ممکن است دولت برخی نقدها را برنتابد ولی وظیفه رسانه حمایت از افکار عمومی است و یکی از کارکردهای مهم آن مطالبه مردمی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: ممکن است برخی نقدهای رسانه‎ها به مذاق مسئولان خوش نیاید ولی همین نقد مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد؛ ملاک ارزیابی باید نظر مردم باشد.

وی درباره نقش برجسته رسانه‎ها، یادآور شد: مدیران موفق به نقد رسانه‎ها و حتی خود رسانه، اقبال خوبی دارند و مدیری موفق است که ارتباط خوبی با رسانه داشته باشد، اگر مدیری در نحوه ارتباط با رسانه دچار چالش باشد و یا از رسانه پرهیز کند، ضرر می‌کند.

شجاعی‌کیاسری در پایان با اعلام اینکه دقت، سرعت و صحت اطلاع‌رسانی از مواردی است که در رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: این موارد در خبرگزاری فارس به‌ بهترین شکل، رعایت می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی