سید رمضان شجاعی کیاسری

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۰
  • ۰

شجاعی کیاسری:

بود و نبود شورای عالی سینما تأثیری بر حال سینماگران نداشت/ متولی اصلی وزارت ارشاد باشد

سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت شورای عالی سینما گفت: شورای عالی سینما یکی از موضوعاتی بود که نه تنها باعث حمایت از سینماگران نمی شد بلکه به محل اصلی برای کشمکش میان سینماگران و وزارت ارشاد تبدیل شده بود.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: برای حمایت از سینماگران لازم است راهکار اساسی سنجیده شده و همه دستگاه‌های ذی ربط تحت لوای یک پرچم فعالیت کنند که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی می‌تواند بهترین مدیریت، حمایت و برنامه ریزی را در این زمینه داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای عالی سینما با بی‌قانونی از سوی دولت قبلی تشکیل شد، عنوان کرد: جلسات این شورا هیچگاه به صورت مرتب تشکیل نشد و از آنجایی که رئیس جمهور ریاست آن را نیز بر عهده داشت هیچگاه آنطور که باید برای این شورای عالی سینما وقت نمی گذاشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: شورای عالی سینما که قصد سیاست گذاری های کلان در حوزه سینما را داشت نتوانست موفق عمل کند لذا امروز با انحلال آن می توان کار دولت را سبک کرد و تولیت اصلی آن را به وزارت ارشاد سپرد تا حمایت واقعی از سینما و سینماگران صورت گیرد.

 به گزارش خانه ملت، اخیرا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته به دلیل ایرادهای قانونی، پیشنهاد انحلال شورای عالی سینما به کمیسیون فرهنگی دولت داده است./

  • ۹۵/۰۱/۲۹
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی