سید رمضان شجاعی کیاسری

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۰
  • ۰
شجاعی کیاسری:  

هشدار درباره افزایش حضور مدیران وزارت کشور در برنامه های انتخاباتی/ضرورت تاکید مجدد وزارت کشور به ممنوعیت حضور در نشست های انتخاباتی 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ممنوعیت مجدد حضور مدیران وزارت کشور در نشست های انتخاباتی زنگ خطری برای دولت است. چرا که این تذکر حاکی از آن است که میزان حضور مدیران دولتی در نشست های انتخاباتی افزایش یافته است.  
 
 
 

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اظهارات اخیر محمدحسین مقیمی در خصوص ممنوعیت حضور مدیران وزارت کشور در نشست های انتخاباتی گفت: این موضوع کاملا روشن و واضح بود لازم نبود مجدد تاکید شود که مدیران این وزارتخانه نباید در برنامه های انتخاباتی شرکت کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که وزارت کشور مجری انتخابات در کشور است به طور قطع نباید در برنامه هایی که شائبه دخالت را افزایش می دهد حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: اینکه مقیمی عنوان کرده است که مدیران وزارت کشور از حضور در هر نشست انتخاباتی منع شده اند، مانند این شعر است که می گوید" از کرامات شیخ ما است/ شیره را خورد گفت شیرین است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که اگر چنین مسئله واضح است چرا وزارت کشور مجدد تاکید بر ممنوعیت داشت، گفت: به نظر می رسد اخیرا میزان حضور مدیران وزارت کشور از جمله استانداران در برنام های انتخاباتی افزایش یافته بود که رئیس ستاد انتخابات کشور ممنوعیت حضور آنها را مجدد تاکید و یادآوری کرده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت  محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: وزارت کشور برای اینکه شبهه‌ای وارد نشود، مدیران وزارت کشور را از حضور در هر نشست انتخاباتی منع کرده است.

  • ۹۴/۰۹/۰۹
  • .. محمودی کیاسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی